FBhidden

Corporate B2B

Corporate og B2B video er en super skarp og effektiv måde, hvor du kan kommunikere din virksomheds budskaber ud til dine kunder, samarbejdspartnere og potentielle medarbejdere.

Der er nærmest uanede muligheder for at drage fordel af film og videoer som virksomhed indenfor B2B kommunikation.
Med en Corporate video kan du dele de gode historier om hvad I står for, og den forskel I gør i verden og for jeres kunder. Filmen kan være en præsentation af din virksomhed, og en mulighed for med levende billeder og lyd at skildre livet og resultaterne i virksomheden.

En god corporate video er troværdig og interessant for dine kunder og samarbejdspartnere, og med mennesker i fokus får du skabt et visuelt portræt af din virksomhed, som du kan bruge til mange forskellige formål – både online og til særlige anledninger som f.eks. et jubilæum.
Du kan dog også vælge at bruge film på mange andre områder i din drift. Herunder vil jeg fortælle om lidt af de forskellige typer film vi ofte arbejder med, i samarbejdet med vores kunder der handler B2B.

Branding film

En Brandingfilm er den forkromede fortælling, om den forskel I som virksomhed gør for jeres kunder og i verden. Brandingfilm kendetegner sig ved, at vi er helt oppe “i helikopteren” og viser jeres værdier og visioner, mere end konkrete produkter og processer.

Læs mere og se eksempler

Profilfilm

Profilfilm er et enkelt portræt af virksomheden og de ydelser og services der kendetegner denne. Her stiller vi skarpt på produktområder og ydelser, og portrætterer dermed virksomheden som samarbejdspartnere skal se den.

Læs mere og se eksempler

Præsentationsfilm

Præsentationsfilm kan præsentere mange ting. Dog anbefaler vi altid én film = ét hovedbudskab. Hvis du har flere områder du vil præsentere bør du lave flere film, hvilket dog heller ikke nødvendigvis er videre fordyrende.

Præsentationsfilm kan præsentere både virksomheder, personer og produkter. Læs mere og se eksempler

Livestreaming og online konferencer

At mødes ansigt til ansigt, er blevet en luksus som desværre ikke altid er muligt. Som virksomhed har I sikkert stadig behovet for at “samle” medarbejdere og give fælles beskeder, søsætte nye tiltag og interagere med hinanden på større skala.

Derfor har vi hos ISOfilm specialiseret os i livestreaming og facilitering af onlinekonferencer. Se mere om hvordan vi kan hjælpe dig – fra at sende et link du blot sender videre, mens vi klarer resten, til at yde sparring og stille op med kameramænd og det tekniske udstyr.

Læs mere om livestreaming og online konferencer

Produktfilm

Produktvideo og produktfilm på dit website giver dig forspring på mere end én måde. En velproduceret produktvideo er med til at styrke dit brand, øge dit salg og skabe tættere relationer til dine kunder. Produktfilm kan produceres over et enkelt produkt, eller som vi ofte gør, over et helt sortiment.

Læs mere og se eksempler

Video case

En videocase, også kendt som et testimonial, er din kundes- samarbejdspartners eller din medarbejders udsagn. Det er ægte mennesker, der fortæller om ægte oplevelser. Testimonials og videocases kan være meget troværdig, hvis de gennemtænkes og produceres rigtigt – men der er også faldgrupper.

Læs mere og se eksempler

Rekrutteringsfilm

Rekrutteringsfilm og medarbejderbranding bruges til at øge antallet af ansøgere – eller få de rigtige til at søge – Nyansættelse er meget omkostningstungt, og konsekvenserne ved at få ansat en forkert medarbejder kan være omfattende. Medarbejderfilm kan både laves som testimonials og cases som er beskrevet ovenfor, men de kan også laves med speak, hvorved vi kommer mere over i genren medarbejderbranding.

Læs mere og se eksempler

Instruktionsvideo

Instruktionsvideoer øger dine kunders tilfredshed, da de bliver guidet i korrekt anvendelse af dine produkter – uanset om det er udskiftning af en pakning, opstart af en maskine, en guide til en app eller et computerprogram eller….. Det er en ekstra service du giver til dine kunder, der med garanti giver pote!

Læs mere og se eksempler

Sikkerhedsfilm

Sikkerhedsfilm er meget oppe i tiden, og bruges især af større koncerner. Sikkerhedsfilm har til sigte at mindske utilsigtede hændelser, og passe godt på medarbejdere og gæster. En sikkerhedsfilm kan være en enkel instruktion i korrekt anvendelse af en maskine, eller nogle guidelines ved besøg i en produktion. Vi har dog også produceret komplette E-learning kompendier, med guidelines til alle processer og arbejdsgange i en virksomhed.

Læs mere og se eksempler

Messefilm

Messefilm er det ultimative blikfang på din næste messestand. Den hjælper med at tiltrække opmærksomhed fra kunderne og få dem til at stoppe op. Når vi producerer messefilm, har vi nogle vigtige retningslinjer, som vi skal forholde os til……

Læs mere og se eksempler

Drone video

Drone video er et musthave for enhver virksomhed med respekt for sig selv…. eller…. Det er vigtigt at du tænker over formålet med filmen, inden vi sætter dronen i luften, da mange dronefilm “bare” er luftoptagelser. For os er det vigtigt at vi på forhånd overvejer hvilke budskaber vi skal sende, og hvad dit mål er med droneoptagelserne.

Læs mere og se eksempler

Timelaps

Timelaps, er en form for moderne “stop-motion”. Det er en fantastisk måde, på kort tid at vise et komplet byggeprojekt. Vi producerer oftest timelaps, ved at montere en GoPro på et sted hvor vi får det komplette overblik. Optagelserne redigerer vi , så vi f.eks får 3 måneders arbejde på 2 minutter.

Læs mere og se eksempler

Content marketing

Content marketing er et stærkt redskab indenfor B2B kommunikation og marketing. Med content marketing hjælper du dine kunder til at få mere glæde ud af dine produkter. Det er ofte brugt indenfor B2C, hvor vi kender “Karolines Køkken”, som et af de første eksempler. Her fortæller “Karoline” hvordan mælkeprodukterne bruges – men ikke hvordan de laves. Indenfor B2B kunne et eksempel på Content marketing være en stålvirksomhed, der fortæller om bedre opbevaring og behandling af stålelementerne. Eller det kunne være en Ledelseskonsulent der giver enkle teknikker til forandringsledelse og gennemslagskraft.

LinkedIn

Når din film er produceret, er det vigtigt at du får den ud at leve, og delt via de relevante medier. LinkedIn er et af de stærkeste medier pt, når det handler om at ramme potentielle samarbejdspartnere – det være sig både kunder, medarbejdere og leverandører.

Læs hele indlægget specifikt om LinkedIn her

Læs mere om B2B film og se eksempler


I detailhandlen fanger butiksvinduerne kundernes opmærksomhed og drager dem ind. Når vi arbejder med B2B, er det oftest hjemmesiden og de film som virksomheden har fået produceret, der skal fange potentielle samarbejdspartneres opmærksomhed.
Derfor er det vigtigt at du overvejer hvilke signaler dine film skal sende. Sørg for de er gennemtænkt, passer ind i jeres øvrige visuelle identitet, og er en integreret del af jeres strategi, så de brander jer som seriøs og troværdig samarbejdspartner, ved at ose af kvalitet og professionalisme

Hos ISOfilm er vi uddannede indenfor bl.a Film- Tv produktion, Branding, Web marketing, Social media, praktisk og strategisk kommunikation og er selvfølgelig fuldt certificerede og forsikrede droneoperatører…… Det gør at vi er den helt rigtige samarbejdspartner når dit filmprojekt skal blive en succes. Kontakt os for en uforpligtende snak om hvordan vi kan hjælpe dig i mål med film til din virksomhed.

Vi producerer blandt andet for

Virksomhed som tidligere har fået lavet testimonial video af selskabet ISOfilm

Vi dækker nationalt og filmer globalt

Med adresse hovedkontor i Ry i midtjylland, er vi det perfekte valg, når du er på udkig efter en fast samarbejdspartner til din videoproduktion i Jylland.
Vores mindre kontor i København tager sig af kunder og optagelser øst for Storebælt.

Kontakt
  • Video i din markedsføring

    Få ti tips til hvordan du bedst bruger video i din markedsføring

  • Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mail markedsføring fra ISOfilm
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.