Hvordan produktfilm revolutionerer markedsføring i den tekniske industri
I en verden hvor digital transformation er nøgleordet, er det afgørende for virksomheder inden for den tekniske industri at holde trit med udviklingen. En af de mest effektive måder at gøre dette på er gennem brugen af produktfilm.
Produktfilm er ikke blot en visuel repræsentation af dit produkt. Det er en dynamisk og engagerende måde at demonstrere dit produkts unikke egenskaber, funktioner og fordele på. Faktisk kan et websted have op til 53% større chance for at optræde på side 1 i Google, hvis siden indeholder video.
Tidligere solgte Jydeland maskiner 1-1 på kundemøder, men nu hjælper videoerne kunderne med at danne sig et indtryk af maskinerne forskellige funktioner og fordele. Dermed pejler kunderne sig ind på den rette løsning, og er meget selvhjulpne og velforberedte inden et køb.
I denne inspirerende videocase fortæller Dennis fra Jydeland om, hvordan brugen af produktfilm har boostet deres markedsføringsstrategi. Ved at præsentere deres tekniske maskiner gennem video, har de været i stand til at spare tid, nå ud til et bredere publikum og skabe tættere relationer til deres kunder. Se videoen her:
Hos ISOfilm forstår vi vigtigheden af grundig forberedelse før produktionen af en produktfilm. Vi lavet en guide i 9 trin, der hjælper jer som virksomhed med at forberede produktionen og sikrer det bedste resultat. Se produktfilms guiden her:
Det er klart, at produktfilm er et kraftfuldt værktøj i den moderne markedsførings værktøjskasse. Hvis du er ansvarlig for markedsføring og kommunikation i den tekniske industri, kan implementering af produktfilm i din strategi være en game-changer for din virksomhed.
Er du klar til at tage din markedsføring til det næste niveau? Læs mere om de mange fordele ved produktfilm her.
Eller kontakt os for en uforpligtende snak.